شرکت سیمین صنعت رسانا تولید کننده انواع سیم و کابل واقع در تهران (شهرک صنعتی شهریار)، نیازهای مشتریان در حوزه‌های مختلف صنعتی و صنایع برق کشور را تامین می کند.دکتر زهرا مهذبی گنجه  مالک و موسس شرکت سیمین صنعت رسانا متولد سال  ۱۳۷۱ به عنوان یکی از کارآفرینان جوان و موفق کشورمان است. 
وی در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران، با اشاره به مشکلات و چالش‌های پیش روی صنعت سیم و کابل، گفت: سیمین صنعت رسانا  با مدیریت نوین خود و همچنین تیم جوان و پویا در لایه های مختلف اجرایی سازمان ، به دنبال توسعه و گسترش صادرات و غلبه بر چالش‌های موجود در این حوزه است.
حضور پر رنگ و متفاوت شرکت  سیمین صنعت رسانا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران در سال ۱۴۰۲ ، گام بزرگ و بسیار موثری در توسعه روابط تجاری داخلی داشته و همچنین افق های جدیدی در راستای عملیاتی نمودن همکاری های خارجی در حوزه تجارت بین الملل در بین کشورهای حوزه خلیج فارس ایجاد نموده است . 
تمامیت اهتمام مجموعه سیمین صنعت رسانا تولید محصولات مطابق با استاندارد  ، و قابل رقابت در بازارهای خارجی علی رغم عرضه محصولات با قیمت رقابتی در بازار داخل می باشد . تمام تلاش مجموعه سیمین صنعت رسانا ایجاد نقش بسزا در کاهش صادرات مواد خام بوده و بدنبال همین مهم تلاش خود را بر آن  دارد تا سالانه با افزایش ظرفیت تولید ، همواره رشد ، کارآفرینی و اشتغال زایی ایجاد نماید تا حتی المقدور وابستگی  کشور به صادرات محصولات نفتی را کاهش داده و بستر صادرات تولیدات ملی را گسترش و در سطح جهانی افزایش دهد .
میتوانید با مراجعه به منو گالری عکس، از رویدادهای این نمایشگاه بازدید کنید.
 
 
 
برنامه نویس سایت برنامه نویسی سایت طراحی سایت طراحی وب سایت